Sosyal Medya Algoritmalarının Sırları – 2

Önceki yazımda kurumsal hesap yönetenlerin, sosyal medya platformlarında organik erişimi artırmak için dikkat etmeleri gereken algoritmik özelliklerden bahsetmiştim. Kurumsal hesaplar, filtre balonlarını patlatmak, yankı odalarından çıkmak için etkileşim odaklı düşünmeliler. Sosyal medya yazılımları etkileşimi ödüllendirmek üzere tasarlanmıştır. Dolayısıyla takipçi sayısına değil etkileşime (beğeni, paylaşım ve yorum sayısı) odaklanmak, mesajlarınızın daha geniş bir kitleye ...
Read More

Sosyal Medya Algoritmalarının Sırları – 1

Sosyal medya iletişimi yapan kurumlar için, özellikle bütçeleri olmayan ya da sınırlı olan kamu kurumları, KOBİ’ler ve sivil toplum kurumları için organik erişim oldukça önemli. Ancak sosyal medyada organik erişim her geçen yıl daha da zorlaşmakta. Bunda sosyal medya kullanıcılarının kurumsal hesaplarla etkileşime geçme davranışlarında yaşanan doygunluk, kurumların sosyal medya iletişimini hâlen geleneksel kitle iletişimi gibi tek taraflı, mesaj verenden mesaj alana doğrusal, ...
Read More

Startup Coop: Platform Kooperatifçiliği Girişim Modeli

2014’ten beri 7 ülkede ve 35 şehirde gerçekleşen 12min.me buluşmaları İstanbul’da yapılan dördüncüsü 21 Şubat Perşembe günü Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi BAU Galata yerleşkesinde gerçekleşti. Yeni iş yapma modelleri, tasarım, girişimcilik, dijital dönüşüm, inovasyon, sosyal fayda olan yaratıcı gelecek çözümleri üzerine çalışan, kafa yoran ve ilham almak isteyen kişilerin katıldığı etkinlikte Platform Kooperatifçilik İnisiyatifi adına bir sunum ...
Read More